Projektas „Galimybių mokytis profesinio mokymo programų modulius sudarymas“

Projekto numeris:10-002-T-0013

Projekto tikslas – užtikrinti bendrojo ugdymo įstaigų mokiniams, kurie mokosi pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį ar vidurinio ugdymo programą, galimybę mokytis pagal jiems aktualius profesinio mokymo programų modulius ir įgyti darbo rinkoje paklausias profesines kompetencijas.

Projekto veikla – pirminio profesinio mokymo programų modulių įgyvendinimas.

Projekto tikslinė grupė apima mokinius, kurie mokosi bendrojo ugdymo mokyklose pagal pagrindinio ugdymo programos antrąją dalį ar vidurinio ugdymo programą ir siekia įgyti profesinių kompetencijų. Tikslinės grupės apimtis siekia 32 mokinius iš 4 bendrojo ugdymo įstaigų.

Projekte numatyta, kad tikslinės grupės mokiniai mokysis pagal 5 jų pačių pasirinktus skirtingų švietimo sričių profesinio mokymo programų modulius, kuriuos baigę bendrojo ugdymo įstaigų mokiniai įgys teorinių žinių ir praktinių gebėjimų aktualiose profesinėse srityse ir galės pradėti taikyti įgytas kompetencijas praktikoje (darbinėje / profesinėje veikloje) arba tęsti mokymąsi Vilniaus komunalinių paslaugų mokykloje, kitoje profesinio mokymo įstaigoje arba aukštesnio švietimo lygmens įstaigoje įskaitant įgytas kompetencijas, jeigu jos sutampa su jų pasirinktos programos turiniu.

Mokiniai mokysis pagal šiuos profesinio mokymo modulius:  „TR1 kategorijos traktorių vairavimas“ (valstybinis kodas 308111232), „Grafinis dizainas“ (valstybinis kodas 4061323), „Bendrosios veiklos statybos objekte vykdymas (šildymo, vėdinimo, oro kondicionavimo sistemų montuotojo)“, (valstybinis kodas 307320074),  „Pasirengimas santechniniams darbams, lauko vandentiekio tinklų montavimas ir vamzdynų klojimas“ (valstybinis kodas 3073224), „Pasiruošimas atlikti suvirinimo darbus“ (valstybinis kodas 307150001).

Mokiniai pagerins skaitmeninius įgūdžius orientuotus į skaitmeninių kompetencijų ugdymą bei tobulins kompetencijas, reikalingas žaliajai pertvarkai.   

Lygių galimybių užtikrinimo ir nediskriminavimo principas yra integrali projekto dalis. Įgyvendinant projektą ir naudojantis projekto rezultatais bus užkirstas kelias bet kokiai diskriminacijai lyties, rasės, etninės kilmės, religijos ar tikėjimo, amžiaus, negalios ar seksualinės orientacijos pagrindais. Projektas atitiks prieinamumo visiems reikalavimus, įskaitant individualių mokymosi planų sudarymą, leidžianti individualizuoti mokymosi procesą ir pritaikyti jį prie mokinio galimybių, poreikių ir lūkesčių, taip pat atsižvelgimą į Projekto tikslinės grupės narių, turinčių specialiųjų poreikių sėkmingo įsitraukimo į mokymosi procesą ir efektyvaus bei rezultatyvaus dalyvavimo mokymosi procese, užtikrinimo būtinybę.  Projekto įgyvendinimo metu bus užtikrintas Europos Sąjungos pagrindinių teisių chartijos nuostatų laikymasis.

Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 17 mėnesių (2024 m. vasario mėn. – 2025 m. birželio mėn.)

Projekto finansavimo suma – 11207,61 Eur

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano ,, Naujos kartos Lietuva“ lėšomis.

Jungtinis projektas „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“ asmenų, besimokančių pagal formaliojo profesinio mokymo programas, praktinis mokymas sektoriniame praktinio mokymo centre, Nr. 10-025-J-0001-J02.

JP projekto veikla – asmenų, besimokančių pagal formaliojo profesinio mokymo programas, praktinis mokymas sektoriniame praktinio mokymo centre.

JP projekte dalyvauja Vilniaus komunalinių paslaugos mokyklos ir Kaišiadorių skyriaus 199 mokiniai, kurie atvyksta mokytis į:

  • Vilniaus statybininkų rengimo sektorinį praktinio mokymo centrą pagal Santechniko modulinę profesinio mokymo programą (valstybinis kodas M44073201, T43073206), Apdailininko modulinę profesinio mokymo programą (valstybinis kodas P32073205, T32073213).  Vilniaus statybininkų rengimo sektoriniame praktinio mokymo centre mokysis 72 mokiniai.

  • Vilniaus technologijų ir inžinerijos sektorinį praktinio mokymo centrą pagal Suvirintojo modulinę profesinio mokymo programą (valstybinis kodas P43071501, T43071503); Šildymo, vėdinimo, oro kondicionavimo sistemų montuotojo modulinę profesinio mokymo programą (valstybinis kodas P32073220, T32073221); Atsinaujinančios energetikos įrangos montuotojo modulinę profesinio mokymo programą (valstybinis kodas M44071302, T43071301). Vilniaus technologijų ir inžinerijos sektoriniame praktinio mokymo centre mokysis 87 mokiniai.

  • Elektrėnų sektorinį praktinio mokymo centrą pagal Suvirintojo modulinę profesinio mokymo programą (valstybinis kodas P32071504, T32071502), Elektriko modulinę profesinio mokymo programą (valstybinis kodas M44071304, T43071304). Elektrėnų sektoriniame praktinio mokymo centre mokysis 35 mokiniai.

  • Aukštaitijos profesinio rengimo centrą pagal Žemės ūkio gamybos verslo darbuotojo modulinę profesinio mokymo programą (valstybinis kodas M43081103). Aukštaitijos profesinio rengimo centre mokysis 5 mokiniai.

JP projekte numatyta, kad 199 mokiniai 100 proc. pagerins skaitmeninius įgūdžius orientuotus į skaitmeninių kompetencijų ugdymą. Taip pat 199 mokiniai tobulins bent po 1 kompetenciją, reikalingą žaliajai pertvarkai.

             JP projekto įgyvendinimo laikotarpis:
2023 m. rugsėjo 4 d. – 2024 m. birželio 30 d.